Detalji:

U sklopu administrativno-logističkih poslova obavljaju se različiti zadaci koji su ključni za nesmetano funkcioniranje poslovanja i uredske organizacije. To uključuje pripremu dokumentacije za računovodstvo kroz unos ulaznih i izlaznih računa, obračun putnih naloga te knjiženje bankovnih izvoda. Također, redovito se ispunjavaju različiti obrasci i dopisi, te se vodi briga o voznom parku (tehnički pregledi, zamjena guma, registracija vozila).

Dodatno, obuhvaćena je i administracija vezana uz djelatnike – poput praćenja valjanosti radnih dozvola, sanitarnih knjižica, zdravstvenih pregleda te profesionalne obuće i odjeće. U obveze ulazi i dostava uredskog materijala te dokumentacije prema nadležnim institucijama (Sud, Fina, Porezna uprava), kao i organizacija, skladištenje i sortiranje poslovne dokumentacije.

Popis usluga:

  • ubacivanje ulaznih/izlaznih računa – priprema za računovodstvo
  • obračun putnih naloga
  • knjiženje bankovnih izvoda
  • ispunjavanje različitih obrazaca/dopisa
  • briga o voznom parku – tehnički pregledi, zamjena guma, registracija...
  • briga o dokumentaciji djelatnika – dozvole za rad, sanitarne dozvole, zdravstveni pregledi djelatnika, profesionalna obua, odjeća...
  • dostava uredskog materijala
  • dostava dokumentacije na državne institucije – Sud, Fina, Porezna uprava...
  • skladištenje, organizacija i sortiranje dokumenata